jún
5

Egy kiados tengerparti hevereszes utan jo egy kicsit megpihenni a gep elott. Reggel 7-kor mar a halpiacon kukorekoltunk, probaltuk kitalalni melyik uveges tekintetu remseg vajon mi lehet a tepsiben. Vegul a raja mellett dontottem, arrol vannak halvany emlekeim hogyan kell elkesziteni, a zsakmanynak itt eppen veszettul orulok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A menu: fokhagymas vajon sutott raja petrezselyemmel, parolt zoldbab es mentas-citromos kuszkusz. Feher borral. Igy nezett ki tanyeron, amig volt belole :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztan egy kicsit elhevertem a parton, majd egy jokora fagyit nyomtam az arcomba :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindjart kezdodik a tuzijatok, fentrol, a tetorol remelhetoleg meg is tudjuk nezni. Tegnap este a viharos szelben nekiduraltuk magunkat, de hamar leptunk, mert nem volt az igazi az egi lovoldozes. A tusarko es seggigero mini combot a mai napig nem ertem egy ket oras tuzijatekra, egy mezogazdasagi mezo kozepen. Ehhez meg nem vagyok eleg mediterran!!!!

A penteki este megintcsak igen zuzosra sikeredett, este hivatalosak voltunk egy kollegalis vacsira, kedves volt kollegaival es fonokevel. Na gondoltam fasza, mit csinalok en ott, jelbeszeddel nehezkes lenne kommunikalni, a maltai hablatybol meg csak szavakat es fel mondatokat csipek el. De mindig nagyot neznek ha megszolalok maltaiul, altalaban a legvaratlanabb helyzetekben :-) nagy mak, az egyik csoka angol es hozta a feleseget is, hogy megismerkedjunk, igy volt angol asztaltarsasag, jokat rohogtunk negyesben. Kedves magyar szokincse a mellbimbo, a cica es a persze szavakra terjed ki es ezekkel probalta meg a cimbiknek illoen bemutatni milyen nehez a magyar, ebbol aztan visitva rohogtek, hogy mellbimbo ma'cica azaz a macsek mellbimboja, en is rohogtem, total abszurd volt a helyzet. A kaja egy rakas vizben fozott zoldseg es valami barna trutyival leontott csirke volt, nem ettem meg, veszesen szarul nezett ki. Aztan mi ketten ugy dontottunk, nem vagyunk annyira elfaradva a rohogestol es suhanunk az ejszakaba, ugyis most nyilik a maltaiak szorakozohelye, no turista. Remek. 10 percet birtam es rohadtul lekokadtam, ket oldalrol jott a ket kulonbozo zene, a dumdum meg az ismeretlen pop, igy hopp, kocc home.

Ugye nem kell mondanom hogy szombat reggel utvefurotol volt hangos az egesz haz....lassan megszokjuk. Most megyek tuzijatekot nezni mert mar nagy a durrogas :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://maltai-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr432959743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barkorka 2011.06.05. 19:43:58

Húúúúúú, de jól néz ki az a kaja!!!!! :))))))
És milyen klassz kis konyhád van, nagyobb, mint az enyém. :DD

Missszisz 2011.06.05. 20:08:18

@barkorka: egyszemelyes befarolos a konyha, de szeretem, mert kilatok a nappaliba :-) a kaja kep mar a masik blogba is keszult, mint mintapeldany :-)
süti beállítások módosítása