ápr
15

brrr, de hideg van

| Szerző: Missszisz | 3:21 pm

Lehult a levego, orkan ereju szel fuj.....tegnap nagy lazan nekiindultam egy poloban, hat kekre fagytam a tenger mellett...es azt a nem keves mennyisegu szemetet amikor felkapja a szel, olyan jo szajba, szembe kapni.

Tegnap Sliema-ban voltam, egy allasra jelentkezni a suliban, ahol tanultam es szoltam, hogy tavaly szeptember ota elfelejtettek megkuldeni a certificate-tet. Mondtak jajj bocs, majd holnap. Na ma visszamentem, csak a datum es a nevem nem stimmelt, mondtam most mar megvarom, nem jovok vissza. A recepcios megsajnalt es csinalt nekem egy nagy bogre kavet, mert dideregtem. Vegre egy kis emberseg :D

Na tegnap azert kiakadtam, ropke egy es haromnegyed ora volt az ut Sliemaba, ami sztem legvonalban kb. 8 km, de akkor sokat mondok. Mert ugye fel Valletta, buszkereses, mert se menetrend se semmilyen kiiras nem letezik, utana masik busszal le Sliema. Ird es mond semmilyen kiiras, menetrend nem letezik, itt sem a mi buszmegallonkban, nem tudni melyik jarat mikor jon es hova megy, jo esetben megall a busz es kerdezni kell. Tervezni nem lehet idore es talan nem is kell. Es idegeskedni sem, itt meg ideges embert nem lattam, amikor azt hittem felemelte a hangjat az illeto, kiderult csak parolaznak.

Mondtam az uramnak ez igy nem fog menni, kb. megorulok majd nyaron amikor ket orat ulok a buszon es ket orat vissza a melobol, legkondi nane, kb. 40 fok koruli homerseklet varhato nyarra, el lehet kepzelni az allapotokat szagilag. Egyebkent nem karomkodnak a vezetok, teljesen turelmesen megvarjak a parkolast, a zebran athaladast, egyedul a megallokban nem szeretnek megallni, igy magas sarkuban menetben levo buszrol leszallni igazi challenge. Ugyhogy vagy nekiduralom magam es bevallalom a vezetest vagy minden nap melegszendvics lesz belolem a buszon.

Gyorsan eltelt a het, vegre jon a hetvege, tele programmal, valami karaoke bulej lesz, meg nyolcvanas evek partija szombaton, vasarnap meg lusta nap lesz ujsag es kave a tengerparton, no meg asszem megint kurvafontos jatszik kurvafontos ellen rugby meccset, valahogy kimagyarazom magam. Egyebkent a fradiban jatszik maltai focista, csak ugy megjegyzem a sportrol.

Ez az idojaras egy valamira alkalmas csak, hosszu setat tenni vagy joggingolni a tengerparti setanyon, en is igy teszek es hetvegi beszamoloval jelentkezem. Jo hetveget mindenkinek, puszi!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://maltai-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr642828397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

visionary 2011.04.15. 17:14:57

Ez valami globális front, mert itt is eléggé hideg van, emberek télikabátban, meg csizmában siettek a szél elől. Kocsi hiányában nekem is tegnap majd lefagyott a kezem az utcán. Utána azért felmelegedten, mert siettem moziba és megnéztem a The Mechanic (Mestergyilkos) című filmet. A film nem annyira jó, mint a korábbi filmjei, de azért Jason Statham engem mindig felmelegít :)) El bírnám viselni a pasit!
Tényleg miz újs arra felé mozi téren? Csokit sikerült már enni?

barkorka 2011.04.16. 14:20:32

Csajjé', mondtam, hogy mielőbb szerezz be egy robogót!!! :))))
süti beállítások módosítása