máj
2

Koltozes es husvet

| Szerző: Missszisz | 4:04 pm

Amig el nem felejtem a multkor husveti husvasarlasbol bulibol nagyon jol jottem ki mert aznap csutortok volt, amit en valami miatt penteknek titulaltam, igy a nagy para megoldodott es vigan megettuk a csirkecombokat, az elet megis szep...

Na, de nagypeneteken aztan senki semmilyen hust, de meg edesseget sem. Ez ram ugye nem vonatkozik (a pogany mindenemet!), igy nagy elannal bevagtam ket nagy csokit, parom es tesoja folyo nyala kozepette. Ok egyenek csigat, hehe.

Elnezest a kesoi bejegyzesert de vegre megtalaltuk az apartmant, ami minden szempontbol megfelel, igy a nagypentekent hurcolkodassal toltottuk. Mi koltoztunk, az internet viszont maradt, igy vartam turelmesen mig a szaki idot szakit es hozza az etert, hogy visszaterjek az eletbe. Kepek majd varhatoak a kecorol, csak legyen kicsit otthonosabb, mert a landlord bacsi megigerte a fuggonyt, csak meg az sem ert ide. Szep erkelyajto, de fuggony egy szal se, igy aki unatkozik es unja a maltai szappan opcsit, batran lathatja eletunk minden percet. 

A penteki kormenet is megesett. Delutan otkor, nagy varakozassal es lilara fagyva az orkan ereju szelben a romai katonak vegre bekopogtak a templom ajtajan, hogy jelezzek eljottek Jezusert. Csak halkan jegyzem meg, hogy az elso hetet leszamitva, puloverben didergek, igaz ilyenkor mar furdeni szoktak, mondjak ok, de valamiert en elriasztottam a nyarat. Suss fel nap.....most is borult es esore all. Hol van a hangzatos maltai fasza ido???

Back to... nagy siras es imadkozas kozepette a templom ajto kitarult es elkezdtek kicipelni a bazi nagy szoborcsoportokat es baszaras kozepette korbevittek a "faluban". Kepeket az indarol hozom be, ugy egyszerubb.

A maltai jellegzetes husveti suti a Fugolla, ime igy nez ki, belul mandulas, kivul csokis vagy feher csokis es kulonbozo formakat olt. Nekem ez a kiskacsa tetszett meg, fenykep utan, gyorsan lefejeztem es hamm bekaptam. 

Haha, a kep az indarol jon, csaltam :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://maltai-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr882871953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

visionary 2011.05.02. 16:39:28

Vow a képek nagyon kemények! :) Római katona, fehér fityulás férfiak, valami arab nem tom ki, bevallom őszintén nem nagyon sikerült összeraknom a történetet.
Szóval a csigát kihagytad??

Missszisz 2011.05.02. 17:10:51

Terjetek vissza, lesznek meg kepek! most nagyon belejottem, adok enni az uramnak meg sajat ehes szajamnak, aztan huss vissza.
A csiga eleg hervaszto latvany, tegnap az etteremben hoztak eloetelnek, de mit mondjak, brrr, nem vitt ra a lelek, hogy megkostoljam. A parom lovat evett, azt se birtam megenni. Viszont az en fokhagymas polipom, nyami az valami isteni volt!
A tortenet a bibliai, jonnek Jezusert, elviszik, megalazzak, mindent raaggatnak, keresztet, palastot, keresztre feszitik, temetik, gyaszolas. Aztan feltamadas, amit mi elaludtunk es nem ertunk oda idoben, hogy egy ujabb szoborvonszolast nezzunk :-)

barkorka 2011.05.03. 07:58:35

Na, nem semmi ez a körmenet! Nem épp szerény, mint nálunk. :))
És hogy aludtátok el a végét? Vagy közben haza lehet menni és majd később folytatás? Hmmm, érdekes. :)))

Missszisz 2011.05.03. 18:03:01

@barkorka: Az elso kormenet van penteken, aztan a feltamadas kormenete, amikor megint kicibalnak mindent, az volt vasarnap. Vasarnap reggel rendeztek, csak mi nem tudtunk idoben felkelni, valamikor 11 fele masztunk elo az agybol, igy esett, hogy lemaradtunk. De mivel szinte minden hetvegen van valahol valami feast, igy asszem jol el leszunk latva tenni es fenykepeznivaloval.
süti beállítások módosítása