máj
20

heti szosszenet

| Szerző: Missszisz | 8:58 pm

Na megegyszer, az elso iromany elszallt az eterben :-(

Pentek este nyolckor mar agyban vagyok, virusos gyomor nyavalyaval, fasza. Ma voltunk dokinal mert mar ket napja fetrengek a fajdalomtol. Meg szerencse, hogy a patikakban van ugyeletes orvos, ugyhogy nem kell a fel vilagot bejarni es varni sem kell. 7 euro a vizsgalat es 2 euro a level gyogyszer, mert itt lehet csak egy levellel venni, nem kell az egesz dobozert fizetni, ha ugysem hasznalod el. Vegre valami logika.

Keszul a maltai igazolvanyom, kedden megigenyeltuk, lett fenykep meg nyomtatvany, nosza meg is jott a level, lehet erte menni. Nos, ez az amirol nem tudtak eddig eldonteni, hogy jar-e nekem vagy sem. A hivatalban fraszt sem kerdeztek, pecseteltek es mar keszul is, boldog-boldogtalannak megadjak aki itt tartozkodik valamennyi ideig. Logika nuku. Majd beszkennelem, mert szerintem a foto meger majd egy fetrengest a rohogestol.

Kedden szulinapi meglepi partin voltunk, ahol csak mi kestunk el, pont az oviaciorol maradtunk le. Poker night volt, a tobbiek jatszottak en meg probaltam kommunikalni. Nagyon kedves emberek voltak, a parom baratai, igen jolesett, hogy probaltak velem beszelgetni. Azt a kajamennyiseget nem tudjatok elkepzelni, amit ossze sutottek, en a harmadik kornel fulladtam ki.

Szende barna lettem csutortokon, imaim meghallgatasra talaltak es a fodrasz eltalalta a szint, szep es egyenes, fotokat majd rakok fel, remelem megismertek. A delutani nyelvora utan a parom volt kollegaja, aki az en kollegam lesz, meghivott hozzajuk mert van wii jateka, amiert en odaig vagyok. Tudjatok szkennel a gep es lehet a jatekra ugralni a tv elott, meg kezzel-labbal hadonaszni, labdat eltalalni vagy csonakot iranyitani testtel. Hulla jol mulattam, a labam alatt hol a husky kutyu, hol a csepp kislany volt, de mara tetemes izomlazam lett.

A magyar rakott krumpli nagy sikert aratott, bar en csak egyszer ettem belole, mai menum egy fel szelet nutellas kenyer es egy kis adag sult krumpliban merult ki. Kekszikezhetek egesz heten, dietanak nem rossz, de hogy fogok igy squasholni a fiukkal holnap? :-(

A bejegyzés trackback címe:

https://maltai-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr222920062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barkorka 2011.05.20. 21:36:27

Akkor már meg sem kérdezem, hogy mi lett a pogácsa sütési terveiddel. :))))
És inkább ágyban pihenj most, mit a fallabdát kergesd!!! :)
süti beállítások módosítása