máj
25

Suss fel nap

| Szerző: Missszisz | 3:24 pm

Ugy tunik a nap elment nyaralni Magyarorszagra, mert itt nem akar jo ido lenni, a hires, bezengett nyarnak meg nyoma sincs. Szerintem a parom Fila pulcsija ram fog gyogyulni, meg jo, hogy csak nyari cuccot hoztam. Allitolag 21 meg 22 fok van, de a viharos szeltol szerintem ez kb. 18 fok.

Ma ismet edzotermet teszteltem, ingyenes egy napos belepovel jol lemeoztam a spinning orat es szoba elegyedtem a csajszival, megis mondja man meg valaki hogy kell ezzel a cuccossal elindulni. Van infom, vegre tudok tovabblepni. Mert tegnap hiaba beszeltunk a miniszteriummal, igen mar ott is jartam az ugyemben, hogy vegre talalja ki valaki mi kell ahhoz hogy oktato lehessek, mert az kiderult, hogy a par napos tanfolyam nem eleg.

Na szoval, valahol valaki bevizsgalja a diplomamat es megallapitja nem tudom honnan, hogy ez a maltai rendszerben (1 es 7 kozott lehet) milyen szamu vegzettsegnek felel meg, aztan utana valogathatok hogy hogyan tovabb. Gondoltatok volna? mert nekem csak tegnap allt ossze a kep. Egyebkent meg hullara nem ertik, hogy ha van diplomam miert akarok mast csinalni.....ezt magyarazni kell :-(

Ebbol kiderult, hogy felgyogyultam ha mar sportolok, igen, de az evessel meg vannak gondjaim, valahogy nem akarodzik az etelre ravetodni. Vasarnap pokerpartin voltunk, en voltam a szurkolo a parom mellett meg kaptam egy nyomtatott instrukciot, hogy melyik lapallas mit jelent. 10 euroval szalltunk be, 14-gyel vegeztunk, hehe, ket jegkrem ara :-) A magnumot itt ugy mondjak manjum a peugeot kocsit pedig ugy,hogy pudzsu, ezt rejtvenynek akartam felrakni, de sosem talaltatok volna ki, igy megusztatok.

Hetvegen ismert tuzijatek, penteken pedig Wintermood koncert, vasarnap vegre Camino ha jo ido lesz, ha nem, akkor bringa berles es tekeres a parton. Fenykepekkel jovok! ahogy sikerul egy elemtoltot beszerezni es beizzitani a gepet :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://maltai-tortenetek.blog.hu/api/trackback/id/tr242931654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

visionary 2011.05.25. 20:17:34

Fényes nap! Anyám, komoly diploma kell a spinning oktatáshoz? Vagy egyenesen doktorit kérnek :)) Képzés egyébként ott van rá?
Be-beee itt bezzeg 29 fok van, nyári meleg és már én sem vagyok hófehér :)
Ruhát küldjünk csomiban?:)))

barkorka 2011.05.26. 14:12:53

Örülök, hogy meggyógyultál!!! Már kezdtem aggódni, hogy napokra elűtntél! :)
Nem is értem miért akarsz te spinning oktató lenni, mikor diplomád is van :DDD
Azért ez vicces, ugyanakkor kicsit szomorú is. Ebből nekem az látszik, hogy ott kicsit más értéke van egy diplomának...
süti beállítások módosítása